מופע הומוריסטי, נוסטלגי ומרגש בשם "לו יהי" יתקיים במרכז תרבות עפרה חזה בפתח תקווה. המופע מהווה מחווה לשירים הבלתי נשכחים שכתבו יוצרים בולטים כגון עמי שבח, יאיר דו־זלצוב, יוסי בנאי, סשה ארגוב ועוד.
את השירים יבצעו עידו ביאליק, מרווה קצ׳יקו ומוטי חובה, בליווי נגנים חיים על הבמה. האירוע יכלול דברי ברכה מפי ראש העיר, רמי גרינברג.
המופע יתקיים ביום שלישי, 21 באוקטובר 2025, בשעה 20:00, במרכז תרבות עפרה חזה הממוקם ברחוב בן גוריון 22 בעיר.
עלות כרטיס כניסה הינה 30 שקלים בלבד. ניתן לרכוש כרטיסים דרך הקישור המצורף. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-2300634.
לרכישת כרטיסים: https://makefet.smarticket.co.il/event/1022
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.