יוזמה מרגשת של תלמידי כיתה י"ב 8 בבית הספר השש-שנתי יצחק שמיר בפתח תקווה: התלמידים אספו סכום של כ-500 שקלים במטבעות קטנים, כגון 10 אגורות וחצי שקל, למען מטרה נעלה.
פרויקט איסוף המטבעות החל עוד בשנה שעברה, אך התעכב בשל המלחמה. לקראת ראש השנה, הצליחו התלמידים להשלים את המשימה וגייסו את הסכום המשמעותי. הכסף נתרם לעמותת שניר, במטרה לסייע ברכישת סלי מזון למשפחות נזקקות לקראת החג.
הפרויקט, שהתבסס על איסוף "אגורה לאגורה", הובל על ידי אאורה ובשיתוף פעולה של כלל תלמידי הכיתה, שהפגינו רוח התנדבות וערבות הדדית.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.