עיריית פתח תקווה חנכה טיילת חדשה על שם מבצע "עם כלביא", המבצע ההיסטורי של מדינת ישראל מול איראן. שם הטיילת נבחר כדי לסמל אומץ, תעוזה ועמידה איתנה למען ביטחון המדינה, ולהנציח את אחד מרגעי ההכרעה החשובים בתולדות המדינה.
הטיילת החדשה נמתחת מהדר גנים ועד לדרך רבין, במקביל לציר 471, ומהווה נדבך חשוב בפיתוח מערך שבילי האופניים וההליכה בעיר. נכון לעכשיו, רוב הפרויקט הושלם, והקטע שבין צומת שעריה ועד לדרך רבין פתוח לשימוש הציבור. בקרוב יושלם גם המקטע הדרומי, בין הדר גנים לכביש 40.
מדובר בשביל באורך של כ-5 קילומטרים, המהווה חלק מפרויקט "שביל שדה" – פרויקט תחבורתי של משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון. השביל כולל שביל אופניים עירוני דו-מסלולי רחב, מוצל ובטוח, הפרדה מלאה בין רוכבים להולכי רגל, נטיעות חדשות לאורך המסלול, פינות ישיבה מוצלות, תאורה, ברזיות מים ועמדות שירות עצמאיות לתיקון וטיפול באופניים.
פרויקט "שביל שדה" עתיד לחבר בין פתח תקווה לגבעת שמואל, קריית אונו, רמת גן ותל אביב, ויאפשר לתושבים גישה מהירה, נוחה ובטוחה באופניים ברחבי מטרופולין גוש דן. מהעירייה נמסר כי זהו עוד שלב בחזון העיר לפיתוח תשתיות ירוקות, תחבורה מקיימת ואורח חיים בריא.
בטקס החנוכה החגיגי השתתפו מאות חניכי תנועות הנוער ותושבי האזור.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.