עיריית פתח תקווה הודיעה על פתיחת ליגות החורף השכונתיות-קהילתיות-עירוניות בכדורגל, בעקבות ההצלחה של ליגת הקיץ. הליגות יכללו חמישה מחזורים ויתקיימו במספר מוקדים ברחבי העיר.
להלן פירוט המיקומים והמועדים:
- ימי שלישי: מגרש סינטטי בפסגת הדר, מיועד לגילאי 30 ומעלה.
- ימי רביעי: מגרש סינטטי ביוספטל, מיועד לגילאי 16 ומעלה.
- מוצאי שבת: אולמות היכל הספורט, ברחוב אמסטרדם 20.
מתכונת המשחקים תהיה 5 על 5, כאשר כל קבוצה תוכל לרשום עד 10 שחקנים בסגל.
תושבים המעוניינים להירשם ולהשתתף בליגות מוזמנים למלא את טופס ההרשמה בקישור הבא: https://forms.gle/uA38qM59D2a2GQY79
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.