עיריית פתח תקווה יוצאת ביוזמה להצלת חיים ומזמינה את ועדי הבתים בעיר לרכוש מכשיר דפיברילטור בעלות מסובסדת. במסגרת המיזם, העירייה מציעה סבסוד משמעותי, כך שעלות המכשיר תעמוד על 2,150 שקלים בלבד, במקום 3,150 שקלים.
הסבסוד יינתן ל-30 המבנים הראשונים שיצטרפו לתוכנית, על בסיס "כל הקודם זוכה". ההטבה מיועדת לבניינים החברים במחלקת תרבות הדיור של עיריית פתח תקווה.
המכשירים יסופקו על ידי מגן דוד אדום (מד"א).
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-9052399.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.