הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בפתח תקווה המליצה להפקיד את התוכנית להתחדשות עירונית של מתחם 7 בשכונת רמת ורבר בעיר. התוכנית צפויה להגיע לדיון להפקדה בוועדה המחוזית בחודשים הקרובים.
התוכנית, המשתרעת בין רחוב ז'בוטינסקי מצפון, רחוב יצחק שדה ממזרח, רחוב כצנלסון ממערב ורחוב דורון מדרום, מציעה הריסה של 162 יחידות דיור ישנות. במקומן, ייבנו כ-600 יחידות דיור חדשות ומרווחות, לצד שטחי מסחר, תעסוקה ומוסדות ציבור.
הפרויקט ישתלב בחזית ציר ז'בוטינסקי המתחדש ויהנה מקרבה לקו האדום של הרכבת הקלה.
מהמינהלת להתחדשות עירונית נמסר כי ניתן לפנות בכל שאלה או סוגיה בנושא התחדשות עירונית באתר המינהלת בכתובת: https://bit.ly/CRAMIM-PT1 או בטלפון: 03-511-8811.
צילומים:קרדיט הדמיה: הקוביה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.