פסטיבל אוכל חדש יתקיים לראשונה בעיר פתח תקווה בתאריכים 12-13 בנובמבר, בין השעות 19:00 ל-23:00, בפארק יד לבנים. הפסטיבל יכלול חוויה קולינרית ומוזיקלית עם למעלה מ-40 דוכני מזון ובר קוקטיילים.
במהלך הפסטיבל יתקיימו הופעות חיות. ביום רביעי, 12 בנובמבר, תופיע להקת החימום BERTA, ולאחריה יעלה להופעה מרכזית הזמר בניה ברבי. למחרת, ביום חמישי, 13 בנובמבר, יתקיים מופע חימום של ההרכב המוזיקלי WHITE RABBIT, ולאחריו יופיע אברהם טל שיארח את קרן פלס.
הכניסה לאירוע מיועדת לגילאי 18 ומעלה. יש לציין כי מתחמי האוכל והקוקטיילים יהיו בתשלום. לרכישת כרטיסים ניתן לגשת לקישור: https://bit.ly/4hlzVaW.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.