במהלך הלילה האחרון התקיימה פעילות נרחבת ברחבי העיר פתח תקווה, בה פעלו למעלה מעשרה צוותים של יחידת "אלגר", יחידת המתנדבים העירונית המתמחה בטיפול בגניבות רכבים ובטחון אישי.
לצד יחידת "אלגר", השתתפו בפעילות עשרות צוותים נוספים של אגף הביטחון בעירייה ומשטרת פתח תקווה. במהלך הפעילות, הצליחו הכוחות לסכל שתי גניבות של אופנועים. במקרה אחר, רכב גנוב הצליח להימלט לכיוון השטחים.
על פי סגן ראש העיר, צדוק בן משה, הפעילות הנחושה של כלל הגורמים נמשכת מדי לילה, והרשויות ימשיכו להשקיע משאבים, לאכוף בנחישות ולפעול בשיתוף פעולה מלא למען ביטחון התושבים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.