עיריית פתח תקווה הודיעה על הגברת האכיפה בנושא איסוף צואת כלבים במרחב הציבורי, כחלק מהמאמצים לשמירה על ניקיון העיר.
במסגרת המהלך, בעלי כלבים שלא יקפידו לאסוף את גללי כלבם צפויים לקנס בסך 730 שקלים. העירייה קוראת לבעלי הכלבים להצטייד בשקיות איסוף בעת היציאה עם כלביהם.
מהעירייה נמסר כי המטרה היא לשמור יחד על עיר נקייה ונעימה עבור כלל התושבים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה