עיריית פתח תקווה הכריזה על פסטיבל האוכל הראשון של העיר, שיתקיים ביום רביעי, 12 בנובמבר, בין השעות 19:00 ל-23:00 בפארק יד לבנים.
במרכז הערב תתקיים הופעה של הזמר בניה ברבי, ולפניו יתקיים מופע חימום של BERTA. הפסטיבל יכלול למעלה מ-40 דוכנים עם מאכלים מגוונים מרחבי העולם, לצד בר קוקטיילים.
יש לשים לב כי הכניסה לאירוע מיועדת לגילאי 18 ומעלה, וכי מתחמי האוכל והקוקטיילים יהיו בתשלום.
לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים, ניתן לגשת לקישור: https://bit.ly/4hlzVaW.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.