עיריית פתח תקווה הודיעה כי היא פועלת למען גמלאי וגמלאיות העיר, ומדגישה את החשיבות לכבד אותם גם בכבישים, לגלות סבלנות ואדיבות ולנהוג באורך רוח.
במסגרת זו, הפיקה העירייה את שלטי "נהג זהב" ו-"נהגת זהב". מטרת השלטים היא להזכיר לכלל הנהגים לגלות התחשבות וסבלנות כלפי הנהגים המבוגרים, ולסייע בהפיכת הכביש למקום בטוח ונעים יותר עבור כולם.
במהלך חודש הגמלאי יחולקו השלטים החדשים, אשר ניתנים להצמדה בקלות לחלון האחורי של הרכב. היוזמה תאפשר לכל נהג ונהגת בגיל השלישי המעוניינים בכך, ליהנות מסימון בולט המעודד סביבת נהיגה סבלנית ומכבדת.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.