בשבוע שעבר התקיימה ישיבה של ועדת ההיגוי הראשונה של פרויקט "שכונה מתחדשת" בפתח תקווה. הפרויקט הינו חלק ממאמץ משותף של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ועיריית פתח תקווה, שמטרתו לחדש את השכונות הוותיקות בעיר.
הישיבה התנהלה באופן מאורגן והעידה על שיתוף פעולה מקצועי ומחויבות משותפת של הצדדים להצלחת המיזם. במסגרת הישיבה הובעה הערכה לעינב ופזית, אשר הובילו את הוועדה במקצועיות תוך שימת לב לפרטים.
ועדת ההיגוי צפויה להמשיך וללוות את הפרויקט גם בהמשך, זאת על מנת להבטיח את הצלחתו לרווחת תושבי העיר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.