שורד השבי אלון אהל, ששב לישראל לפני כמעט חודשיים וטופל בבית החולים בילינסון, הופיע אמש בערב הגאלה השנתי של ידידי מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון).
במהלך האירוע, שהתקיים בניהולם של פנחס (פיני) כהן ואורלי מסקין, עלה אהל לבמה יחד עם אחיו רונן. השניים שרו וניגנו את השיר "יש לנו זמן מתחת השמיים".
אהל שיתף את הקהל בתחושותיו ואמר: "לנגן ולהופיע בפני קהל זה רגע של אושר בשבילי וחלק מתהליך השיקום שלי. אני רוצה להגיד תודה לכל מי שלוקח חלק, לנגן הערב זה הניצחון שלי".
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.