הנהגת ההורים של חטיבת ברנר בפתח תקווה קיימה בסוף השבוע האחרון פעילות התנדבותית למען בית החיילים הבודדים בעיר.
במסגרת היוזמה, משפחות הקהילה אספו מצרכים ובישלו ארוחת שבת עבור החיילים. במקביל, תלמידי בית הספר הכינו ברכות אישיות לחיילים.
בנוסף לארוחה ולברכות, נאסף סכום של כ-1,000 שקלים, באמצעותו נרכשו שוקולדים, שלגונים ופינוקים נוספים לחלוקה.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה