נבחרת הקט-רגל של תיכון בן-גוריון בפתח תקווה רשמה הישג ספורטיבי בטורניר העירוני, כאשר הצליחה להעפיל לשלב המחוזי. הנבחרת יצאה לטורניר במטרה לייצג את העיר ולהתקדם לשלבים הבאים.
בעקבות ההעפלה, נבחרת תיכון בן-גוריון תייצג את העיר פתח תקווה בשלב המחוזי, יחד עם נבחרת תיכון רמון. בבית הספר ציינו לשבח את הדרך והאופי שהפגינו השחקנים במהלך הטורניר.
כמו כן, נמסרה תודה לשחר, גיא וצוות החינוך הגופני (חנ"ג) על הליווי והתמיכה המקצועית בנבחרת.
סגל השחקנים בנבחרת כולל את: איתי שמאי, נועם זמיר, שגיא שחר, יונתן קוריאט, אורי שגב, אסף דניאלס, דניאל פאוסטנר, ליאם נס, אור שי, תמיר פונס, נועם צדיק, עומרי כהן ואופק מאיר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.