רגע לפני חג החנוכה, שחקני קבוצת ילדים ב' של מועדון הכדורגל מכבי "אלי" עמישב פתח תקווה יצאו למחווה מרגשת למען הקהילה.
השחקנים הצעירים, כשהם מלווים בצוות המקצועי אליה עזרא וגילי ברשצקי, הגיעו לביקור בבית החולים תל השומר. במהלך הביקור עברו השחקנים בין המחלקות השונות וחילקו סופגניות למאושפזים ולצוותים.
במועדון שיבחו את הילדים ואת הצוות המקצועי על היוזמה המבורכת, והדגישו כי הפעילות משקפת את ערכי המועדון, המעמיד את הנתינה והערכים החינוכיים בחשיבות עליונה, מעבר לפעילות הספורטיבית על המגרש.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.