השבוע יצאה שכבת י"ב מבית הספר השש-שנתי יצחק שמיר בפתח תקווה לטיול שנתי בן שלושה ימים בדרום הארץ ובאילת.
בדרכם לעיר הדרומית, ביקרו התלמידים בקיבוצי עוטף עזה ובשדרות, שם שמעו את סיפורי הגבורה של כיתות הכוננות מאירועי השבעה באוקטובר.
במהלך הטיול, נהנו התלמידים מהנוף ומהנחלים של הרי אילת, משיט בים ומפעילות גיבוש חברתי.
מחווה מרגשת נרשמה כאשר התלמידים והתלמידות בחרו להנציח על חולצות הטיול משפטי גבורה של חיילי צה"ל שנפלו במלחמת "חרבות ברזל". בבית הספר ציינו כי הם אינם שוכחים שבזכותם של גיבורים אלו ניתן לטייל בבטחה וליהנות מנופיה של מדינת ישראל.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.