תלמידי כיתה יא'6 מבית הספר השש-שנתי יצחק שמיר בפתח תקווה יצאו היום לפעילות משותפת לכבוד חג החנוכה במרכז יום לקשיש "נוה גיל הזהב", כחלק ממסגרת המעורבות החברתית.
אין זו הפעם הראשונה בה הכיתה מגיעה למקום, ובמרכז היום ציפו וחיכו לבואם של התלמידים לאחר החיבור החיובי שנרקם בין הצדדים בשנה שעברה.
במסגרת הפעילות המשותפת, המשתתפים הדליקו יחד נרות, שרו שירים, רקדו וקיימו שיחות אישיות בין התלמידים לקשישים. כמו כן, התלמידים העבירו חידון מיוחד לחנוכה. הגעתם של התלמידים למקום הכניסה אור ושמחת חג רבה.
הפעילות התקיימה בהובלת המחנך שי, המוביל את הכיתה ומעודד בקרב התלמידים צדדים של נתינה, אכפתיות ורגישות לזולת.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.