לרגל חג החנוכה, תלמידות שכבה י"א מאולפנית אמית ישורון בפתח תקווה יצאו השבוע לפעילות התנדבותית נרחבת במספר מוקדים, במטרה להפיץ אור וטוב בקהילה.
במסגרת הפעילות, התנדבו התלמידות בבית הספר "אפיק", בבית האבות "נאות השרון" ובמחלקה לחולי אלצהיימר בבית החולים תל השומר.
בנוסף, קבוצת תלמידות הגיעה למועדון הנשים של ארגון "עזר מציון" כדי לחגוג עמן מסיבת חנוכה. שיתוף הפעולה בין האולפנית לנשות "עזר מציון" הינו קשר מיוחד, אשר הורחב השבוע במסגרת הפעילות.
מהאולפנית נמסר כי הפעילות יצרה תחושה מרוממת לקראת החג, והביעו גאווה רבה בתלמידות השביעית על עשייתן.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.