מועצת התלמידים של חטיבת הביניים בבית הספר השש-שנתי משה ארנס בפתח תקווה קיבלה תעודת הוקרה מעמותת "גדולים מהחיים". ההוקרה ניתנה בעקבות פרויקט ערכי ומרגש שהובילו התלמידים, שכלל מכירת נרות וערכות מתוקות.
הפרויקט זכה להצלחה רבה בקרב קהילת בית הספר. במסגרת המיזם נאסף סכום מרשים של 4,000 ש"ח, אשר נתרם במלואו לעמותה למען ילדים המתמודדים עם מחלה. בבית הספר ציינו כי זוהי הזדמנות להוקיר את רוח ההתנדבות, היוזמה והערבות ההדדית שמפגינים תלמידי החטיבה.
הנהלת בית הספר הודתה לכל התלמידים, הצוות החינוכי וההורים שלקחו חלק פעיל והפכו את הפרויקט למשמעותי עבור הילדים והעמותה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.