ביום חמישי (18.12) בשעה 07:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על גבר ואישה, ככל הנראה דרי רחוב, שנמצאו עם סימני היפותרמיה ברחוב, בדרך זאב ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון אישה בת 76 וגבר בן 49 במצב קל, כשהם סובלים מהיפותרמיה.
במד"א פונים לציבור, במיוחד בימים הקרים הללו, להתקשר ולבדוק באופן יום-יומי את בני המשפחה, שכנים, חולים וקשישים המתגוררים לבדם ולוודא את שלמותם.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.