קבוצת המשצי"ם (מדריכי של"ח צעירים) מחטיבת הביניים השש-שנתית גולדה מאיר בפתח תקווה יצאה למסע "חנוכנס" בנגב. למרות מזג האוויר הגשום והחורפי, התלמידים יצאו לשטח כשהם מאורגנים ונחושים להדליק את האור בשטח.
במסגרת המסע, המשתתפים ערכו ניווט עירוני בעיר ערד וביקרו בתל ערד, שם נהנו מתצפיות על האזור. את הלילה העבירו התלמידים בלינה באולם ספורט בדימונה.
המסע התאפיין ברוח חנוכה שניצחה את החורף, כאשר הדגש הושם על ערכים ופעילות חברתית במקום בילוי מול מסכים. הפעילות כללה בישולי שדה בחיק הטבע, והמסע הסתיים בביקור באתר הסטף.





להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.