לקראת החג, יצאו תלמידי כיתות י״ב–1 וי״ב–3, יחד עם נציגים מכיתה י״ב–7 מבית חינוך שש שנתי בן גוריון בפתח תקווה, לביקור בבית החולים בילינסון בעיר. את התלמידים ליוותה המחנכת יעל גרנוט.
במסגרת הפעילות, ביקשו התלמידים לשמח את המטופלים, המבקרים והצוותים הרפואיים. הם חילקו סופגניות ושתייה ובירכו את הצוות המטפל על עבודתם.
בבית הספר שיבחו את המחנכת יעל גרנוט ואת התלמידים על היוזמה ועל כך שתרגמו ערכים למעשים של נתינה למען הקהילה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.