בבית הספר השש-שנתי על שם משה ארנס בפתח תקווה ציינו היום את יום המזכירה, והקדישו רגע להכרת תודה לצוות המנהלי על פועלם.
במסגרת הציון, ביקשו נאוה אלי וצוות המורים להודות למזכירות על העבודה היומיומית המסורה. בדבריהם הדגישו כי בזכות עבודת המזכירות המערכת הבית-ספרית פועלת בצורה חלקה, והאווירה במוסד נשמרת נעימה ומזמינה.
עוד צוין כי התמיכה, הסדר והארגון, לצד היחס האישי והחיוך, תורמים רבות להצלחת בית הספר ולתחושת השייכות של כלל באי המוסד. הצוות החינוכי איחל לצוות המזכירות יום שמח ומלא בהכרת תודה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.