מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה הודיע על פתיחת מכירת הכרטיסים למשחק הגביע במסגרת סיבוב ח' מול הפועל כרמיאל. המשחק עתיד להתקיים ביום חמישי, ה-25 בדצמבר, בשעה 19:00.
על פי הודעת המועדון, אוהדי הקבוצה יישבו ביציע המזרחי (גושים 10-14), וכן ביציעי הכסף והזהב. יצוין כי המשחק אינו כלול במנוי העונתי.
לקראת משחקי הבית הקרובים, המועדון יצא במבצע מיוחד לאוהדים: כרטיס כפול הכולל כניסה למשחק הגביע מול כרמיאל (25/12) ולמשחק הליגה מול ריינה, שייערך ב-3 בינואר. עלות הכרטיס הכפול היא 80 ש"ח בלבד, כולל עמלת משרד הכרטיסים.
קישורים לרכישת כרטיסים:
לרכישת הכרטיס הכפול (כולל עמלה) לחצו כאן
לרכישת כרטיס למשחק הגביע בלבד (בתוספת עמלה) לחצו כאן
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.