סגן ראש עיריית פתח תקווה, צדוק בן משה, הודיע על פתיחת מיזם חדש ביער המאכל בעיר: מועדון "טבע+" המיועד לבני הגיל השלישי האקטיביים. אירוע ההשקה של המועדון צפוי להתקיים בתאריך 22.2.26.
המועדון החדש מזמין את התושבים להצטרף לפעילות המשלבת כושר גופני, יצירה וחיבור לטבע בלב יער המאכל של פתח תקווה. בין הפעילויות שיחכו למשתתפים במועדון: גינון וטיפוח יער המאכל, סיורים והיכרות עם צמחי המאכל, מדיטציה והרפיה מודרכת, תנועה ונשימה בחיק הטבע, אומנות ויצירה מחומרי טבע, וכן מפגשים חברתיים וסדנאות העשרה.
המפגשים יערכו במתכונת שבועית בקבוצה קטנה ואינטימית, בימי ראשון בשעות הבוקר. עלות ההשתתפות בכל מפגש עומדת על 10 ש"ח בלבד (דמי רצינות), אשר יועברו לקופת היער לצורך השקעה ופיתוח המקום.
המעוניינים להצטרף למועדון ולקבל עדכונים על הפעילויות מוזמנים להירשם בקישור הבא:
לחצו כאן להרשמה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.