חברת נתיבי איילון הודיעה על סיום העבודות ושדרוג ציר רבין צפון בפתח תקווה. המהלך נועד לאפשר נסיעה רציפה, יעילה ובטוחה יותר, תוך מתן עדיפות להולכי רגל, רוכבי אופניים ומשתמשי התחבורה הציבורית.
במסגרת הפרויקט, נוספו נתיבי תחבורה ציבורית ימניים לשני כיווני הנסיעה. כמו כן, נוצר קישור לקו האדום של הרכבת הקלה, הותקנו תחנות אוטובוס חדשות ומתקדמות, וחוזק החיבור התחבורתי לערים השכנות – קריית אונו, אור יהודה ותל אביב.
בנוסף לשיפורים התחבורתיים, בוצע פיתוח נרחב של המרחב העירוני הכולל מדרכות משודרגות, תאורת רחוב וריהוט רחוב חדש. שביל האופניים הקיים הוארך כחלק מרשת שבילי האופניים העירונית. במקביל, חודשו תשתיות תת-קרקעיות הכוללות ביוב, ניקוז, חשמל ותקשורת.
הפרויקט יצא לפועל הודות לשיתוף פעולה בין חברת נתיבי איילון, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ועיריית פתח תקווה בראשות ראש העיר רמי גרינברג.
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.