הסתיימו העבודות לשדרוג המקטע בדרך רבין בפתח תקווה, בקטע שבין רחוב תוצרת הארץ לציר ז'בוטינסקי. העבודות על הציר בוצעו בשיתוף משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון, כחלק מהמשך פיתוח מערך התחבורה הציבורית בעיר.
במסגרת הפרויקט הושלם חיבור נתיב התחבורה הציבורית (נת״צ) בין דרך רבין לציר ז׳בוטינסקי, במטרה ליצור נתיב רציף ויעיל. כמו כן, הוצבו תחנות אוטובוס חדשות ומתקדמות, שודרגו תשתיות הרחוב והמדרכות, ובוצע פיתוח נופי שכלל שתילת עצים וצמחיית נוי לשיפור חזות המרחב הציבורי.
יש לשים לב להסדרי התנועה החדשים: נתיב התחבורה הציבורית פועל בימים א'-ה' בין השעות 6:00 ל-9:00 בבוקר. בשעות אלה, חל איסור על נסיעת רכבים פרטיים, אופנועים ומשאיות בנתיב זה.
ראש העיר, רמי גרינברג, ציין כי העירייה תמשיך לפעול לקידום פתרונות תחבורה מתקדמים ושיפור הנגישות לטובת תושבות ותושבי פתח תקווה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.