בסוף השבוע האחרון התקיימו משחקי סיבוב ח' של גביע המדינה בכדורגל, במסגרתם רשמה הפועל פתח תקווה הישג נאה כשחזרה עם ניצחון חשוב בתוצאה 1-2 על עירוני כרמיאל. את השערים לזכות הקבוצה הבקיעו בני גולן בדקה ה-12 וסונגה צ'אפיוקה בדקה ה-47.
ביום רביעי הקרוב תפגוש הפועל פתח תקווה את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. כמו כן, בסוף השבוע תתמודד מכבי פתח תקווה מול הפועל כפר סבא.
בגזרת הכדורסל, מחר (יום שני) תתמודד קבוצת בנות פתח תקווה מול הפועל ירושלים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.