בית חולים בילינסון בפתח תקווה הודיע כי נבחר למקום הראשון במדד שביעות רצון המטופלים במחלקות הפנימיות, זאת בהשוואה ליתר מרכזי העל הרפואיים בישראל.
מהמרכז הרפואי נמסרה תודה למטופלים על הבחירה והאמון. כמו כן, הובעה הערכה רבה לצוותים הפועלים במחלקות הפנימיות, בהם הרופאים, הצוות הסיעודי, כוח העזר, האדמיניסטרציה והצוותים הפרא-רפואיים, אשר פועלים למען המטופלים.
בבית החולים הדגישו כי ימשיכו לפעול על מנת להעניק למטופלים את הטיפול הטוב, המקצועי והאנושי ביותר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.