ביום ראשון (11.1), בשעה 14:36, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת עבודה באתר בנייה ברחוב לוחמי הגטו בפתח תקווה. על פי הדיווח, פועלים נפגעו מחפץ כבד במהלך עבודתם במקום.
צוותי רפואה של מד"א, הכוללים חובשים ופראמדיקים, הגיעו לזירה והעניקו טיפול רפואי לשני פצועים. לאחר הטיפול הראשוני בשטח, פינו הצוותים את הפצועים לבית החולים בילינסון. בין הפצועים: גבר כבן 40 במצב בינוני הסובל מחבלה רב מערכתית, ונער כבן 17 במצב בינוני הסובל מחבלות בגפיים ובגב.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.