ההצגה "אל תקרא לי פסטרמה", דרמה קומית העוסקת בפוסט טראומה, אהבה ואומץ רגשי, תעלה בתיאטרון הדופנ בפתח תקווה.
עלילת ההצגה עוקבת אחר שגיא, הסובל מפוסט טראומה משירותו הצבאי אך מסרב להודות בכך. גלי, בת זוגו, החיה בצל הטראומה, מגיעה לנקודת שבירה ומאיימת לעזוב. בעקבות האיום, שגיא יוצא למסע של הכרה, ריפוי ואומץ רגשי. מדובר בהצגה מקורית, מרגשת ומלאת הומור, המבוססת על סיפורם האישי של היוצרים.
האירוע יתקיים ביום שני, ה-9.2.26, בשעה 20:00, בתיאטרון הדופנ הממוקם ברחוב ארלוזורוב 30 בעיר.
לרכישת כרטיסים ניתן להיכנס לקישור המצורף: לחצו כאן, או ליצור קשר בטלפון: 03-9125222.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.