סדנת קינצ'וגי ייחודית – אמנות יפנית של שבר וזהב, תתקיים בפתח תקווה ותיועד לצעירות וצעירים בגילאי 18–35. הסדנה תתקיים בהנחיית שירלי מסטודיו 'אמנות בטבע'.
המפגש ייערך ביום חמישי, ה-22 בינואר 2026, בשעה 16:00, ברחוב קפלן 34 בפתח תקווה. עלות ההשתתפות בסדנה הינה 30 ש"ח.
במסגרת הסדנה, המשתתפים יגלו את 'היופי שבשבר' דרך אומנות הקינצ'וגי – שיטה יפנית לתיקון שברים בציפוי זהב. המפגש מציע תהליך של חיבור, יצירה, התבוננות פנימית ויצירת משמעות חדשה.
על המשתתפים להביא עמם כלי ישן, שבור או כזה שאינו בשימוש, בעל ערך רגשי או אישי. נמסר כי מספר המקומות מוגבל.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.