לקראת יום השואה הבינלאומי, תלמידי כיתות ז' בבית הספר השש-שנתי ע"ש משה ארנס בפתח תקווה השתתפו בהרצאה מיוחדת ומרגשת. המרצה, בילי שוורצבאום, גוללה בפני התלמידים את סיפור חייה של אמה, רחל, אשר חוותה את מאורעות השואה בהיותה נערה בת 18 בלבד.
במהלך המפגש, התלמידים האזינו לסיפור אישי ואותנטי על מסע החיים בתקופת השואה. הסיפור נגע בנושאים של הישרדות ונחישות, התנגדות ומרד, וכן על נקמה ותקומה לאחר הזוועות.
ההרצאה התקיימה כחלק מפרויקט "שגרירי זיכרון בגוף ראשון". מטרת הפרויקט היא לקרב את הדור הצעיר לעדויות אמת ולשמור על זיכרון המסר לדורות הבאים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.