מועדון הכדורגל מכבי "אלי" עמישב פתח תקווה הביע את הערכתו לראש העיר, רמי גרינברג, בעקבות אישור ההחלטה של אגף הספורט בראשות משה רנד לשדרג את היציע ולהחליף את המושבים במגרש הקבוצה.
במועדון הדגישו כי מעבר לשיפור הפיזי של המתקן, המהלך מהווה מסר ברור של אמון במועדון, בשחקנים ובדרך המקצועית שלהם. עוד צוין כי השדרוג צפוי לייצר סביבת משחק ראויה יותר, לחזק את תחושת השייכות בקרב האוהדים ולהעניק תנאים משופרים לצמיחה מקצועית, חינוכית וקהילתית.
בהודעת המועדון נמסר כי צעדים אלו הם הבסיס לבניית המועדון ועתיד הספורט בעיר, תוך הבעת תודה לכל הגורמים הפועלים לקידום הנושא.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.