ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, פרסם הודעה לתושבים לרגל ט"ו בשבט, בה הדגיש את המאמצים המתמשכים להפוך את העיר לירוקה יותר. על פי הדברים, העירייה ממשיכה בתנופת נטיעות, שתילה ופיתוח של מרחבים ירוקים ברחבי העיר, תוך שמירה על איכות הסביבה.
במסגרת הפעילות הירוקה, מקודמים תכנון ופיתוח של פארק הירקון המטרופוליני, לצד עבודות לשיקום הנחלים באזור. דגש מיוחד ניתן לשינוי תמהיל העצים הנשתלים בעיר, במטרה לעבור לעצים המעניקים צל רב יותר לרווחת הציבור.
עוד צוין כי בשנה האחרונה נטענו בפתח תקווה אלפי עצים, וכי פעילות זו מהווה רק את ההתחלה של התהליך.
לפניות לראש העיר רמי גרינברג ניתן ליצור קשר בטלפון: 0546733156.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.