עיריית פתח תקווה, בשיתוף גורמי אכיפה נוספים, יצאה לאחרונה בפעילות אכיפה רחבת היקף כנגד עבירות בתחום הבנייה וכנגד בעלי נכסים שהפכו את השימוש בנכסים שברשותם לייעוד שלא כדין. זאת במסגרת הפעילות השגרתית שנעשית מידי יום כנגד כלל העבירות בתחום הבנייה והמיסוי.
במסגרת הפעילות נאכפות עבירות של פיצול דירות ושימושים חורגים בניגוד לחוק, לצד טיפול במפגעי הזנחה, רעש ותברואה הנוצרים כתוצאה מהשימוש הבלתי חוקי בדירות.
מעבר לכלי האכיפה הקיימים, העירייה פועלת גם במישור הכלכלי - לחיוב בעלי דירות אלו בתעריף ארנונה בהתאם לאופי השימוש בפועל בנכס.
מהעירייה נמסר כי ימשיכו לפעול בנחישות וללא פשרות, לשמירה על איכות החיים, הסדר הציבורי וביטחון התושבים בכל שכונות העיר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.