במסגרת התכנית השנתית לתרגול מצבי חירום, התקיים אמש בפתח תקווה תרגיל פינוי תושבים ותיקים. התרגיל דימה תרחיש של פגיעת טיל סמוכה למבנה בו מתגוררים התושבים, אירוע שגרם לנזק פיזי ולפגיעות בנפש והצריך את פינוי הדיירים המבוגרים מהמתחם.
במהלך התרגיל בוצעו פעולות טיפול בשריפות ואיתור לכודים, ופונו כ-50 מדיירי המתקן, אשר נקלטו במרכז סיוע ראשוני. לצד התרגול המקצועי, דאגו הגורמים המוסמכים לדיירים לכיבוד ולחוויה חיובית במרכז הסיוע.
בתרגיל השתתפו כוחות רבים, בהם משטרת ישראל, צוותי כבאות והצלה, צוותי מד”א, אנשי רובע מרכז העיר, צוות חילוץ עירוני, עובדי אגף הקליטה, צוות קליטה של תיכון אחד העם, צוות המתקן וכ-50 מדיירי המתחם בליווי משרד הקליטה.
התרגיל הובל על ידי אגף הביטחון, הפיקוח והחירום בעירייה, והוא מהווה חלק מתכנית העבודה והתרגולים לשיפור המוכנות לחירום.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.