גאווה מקומית בפתח תקווה: בית החינוך השש-שנתי בן גוריון בעיר הודיע כי המורה ליטל אריה זכתה בפרס להצטיינות בהוראה מטעם החברה הישראלית לכימיה לשנת 2025.
בבית הספר בירכו על ההישג וציינו כי הפרס מהווה הכרה רשמית בפועלה של אריה במוסד החינוכי. לדברי הצוות החינוכי, הזכייה משקפת את מסירותה הרבה, תשוקתה למדע והיכולת הייחודית שלה להפוך נוסחאות מורכבות לעולם ומלואו עבור התלמידים.
הנהלת בית הספר והצוות הביעו את גאוותם על הדרך המקצועית, ההשקעה והזכייה המרשימה, והוסיפו כי אריה מהווה מקור השראה לכלל הסובבים אותה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה