תלמידי בית הספר השש-שנתי על שם משה ארנס בפתח תקווה יצאו השבוע למסע חינוכי וחוויתי באזור ים המלח, ששילב בין אהבת הארץ, למידה וגיבוש חברתי.
במסגרת הטיול, התלמידים סיירו במוקדי עניין בולטים באזור, ביניהם הר סדום, נחל ערוגות ועין בוקק, שם נחשפו לנופים עוצרי נשימה ופלאי טבע. בנוסף למסלולי ההליכה, המשתתפים לקחו חלק בערב מעשיר שהתקיים באנ"א מצדה.
בצוות בית הספר סיכמו את המסע כהצלחה גדולה, וציינו כי התלמידים חזרו עמוסים בחוויות, זיכרונות וקשרים חברתיים חדשים שנרקמו במהלך ימי הטיול.
צילומים:שש שנתי משה ארנס פ"ת



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.