לקראת כניסתו של ראש חודש אדר וסוף השבוע, תלמידי כיתה ח'6 בחטיבת הביניים 'ברנר' בפתח תקווה קיימו פעילות התנדבותית מיוחדת למען הקהילה. תלמידי הכיתה, אשר לומדים במסלול המנהיגות והסייבר, הכינו מארזים אישיים עבור גימלאי העיר מתוך כוונה לשמח אותם.
התלמידים היו מעורבים בכל שלבי העשייה: החל מרכישת המוצרים, דרך אפייה וכתיבת ברכות אישיות, ועד לקישוט ואריזת המארזים לקראת שבת וראש חודש אדר. הפרויקט התקיים כחלק מיוזמה משותפת של וועד ההורים, הורי הכיתה והתלמידים עצמם.
שיתוף הפעולה בין ההורים לילדים נועד להנחיל ערכים של תרומה לקהילה ומעורבות חברתית בדרך של עשייה בשטח.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה