קבוצת הכדורגל טרום א' של מועדון מכבי "אלי" עמישב פתח תקווה, יחד עם הצוות המקצועי הכולל את אליה עזרא וגילי ברשצקי, קיימו אתמול (ראשון) ערב גיבוש מיוחד לשחקני הקבוצה הצעירים.
האירוע התקיים במתחם "פוטבולטק", מתחם כדורגל טכנולוגי וחדשני סגור המשתרע על פני 800 מ"ר. הפעילות במקום נועדה לסייע בשיפור היכולות הטכניות, המנטליות והפיזיות של השחקנים, תוך שימוש באמצעים מתקדמים.
במועדון הביעו סיפוק רב מפעילות הגיבוש וציינו כי הדבר החשוב ביותר באירוע היה לראות את ההנאה והחיוכים על פניהם של שחקני הקבוצה.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.