תלמידי כיתה ז' 6 (כיתת סמ"ל) מחטיבת ברנר בפתח תקווה יצאו ליום למידה מרוכז במרכז החדשנות והסייבר הממוקם בבאר יעקב.
במסגרת הפעילות, התלמידים זכו להעשרה טכנולוגית ולמדו מקרוב על עולמות החדשנות ואבטחת המידע. יום הלמידה שילב הרצאות מקצועיות יחד עם עבודה מעשית מול עמדות המחשב, תוך התנסות בסביבה טכנולוגית מתקדמת הכוללת הדמיות סייבר.
מטרת ימי הלמידה והסיורים מסוג זה היא להקנות לתלמידים ידע וכלים חדשניים מחוץ לסביבת הלמידה השגרתית בכיתה, ולאפשר להם לחוות את עולם הטכנולוגיה בצורה מהנה וחווייתית.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.