עיריית פתח תקווה ממשיכה לקדם את פרויקטי הפיתוח העירוניים גם בתקופה המאתגרת של המלחמה. מסתמן כי לצד ההתמודדות היומיומית עם צרכי הביטחון וההיערכות לחירום, העשייה ופיתוח התשתיות בעיר נמשכים כסדרם.
במסגרת תנופת הפיתוח באזורי העסקים בעיר, החלו בימים אלה עבודות פיתוח תשתית באזור סגולה, ברחוב הבורסקאי. עבודות אלו מתבצעות בסמוך למתחם מסחר ותעסוקה חדש המוקם בימים אלו.
הפיתוח באזור נועד לחזק את הכלכלה המקומית, להרחיב את אפשרויות התעסוקה, ולהוסיף שטחי מסחר ושירותים חיוניים למען תושבי העיר.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.