מועדון הכדורגל הפועל "מבנה" פתח תקווה הודיע כי שחקני הקבוצה יחזרו מחר, יום שישי (6 במרץ), לאימונים. הפעילות תתחדש במתחם האימונים סירקין, תוך הקפדה על קיום האימונים בקרבת מרחב מוגן.
בתוך כך, עודכנה תמונת המצב לגבי חלק משחקני הסגל. השחקנים צ'פיוקה סונגה ואלכס מוסונדה צפויים לשוב לאימונים ביום ראשון הקרוב. לעומתם, השחקן מארק קוסטה נמצא בחו"ל בשלב זה, ובמועדון הודיעו כי יעדכנו בהמשך בנוגע למועד חזרתו לישראל.
באשר למשחקי הקבוצה שנדחו לאחרונה, במועדון מדגישים כי מועדי המשחקים החדשים יפורסמו מיד לאחר שתתקבל החלטה רשמית ומסודרת מטעם מנהלת הליגה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.