סגן ראש עיריית פתח תקווה, צדוק בן משה, פנה לתושבי העיר בקריאה לקחת חלק בפעילות למען הקהילה ולתמוך בעמותות השונות הפועלות באזור.
בדבריו, הדגיש בן משה את החשיבות של מעורבות חברתית עמוקה, וציין כי מומלץ לכל אדם להתנדב למען האחר לפחות פעם אחת בכל שנה. לדבריו, הסיוע לעמותות יכול להתבצע במגוון דרכים המותאמות ליכולתו של כל אחד, החל ממתן תרומה כספית ועד להגעה פיזית למרכזי החלוקה השונים במטרה לסייע באריזה ובהעברת משלוחים לאלו הזקוקים לכך.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.