נציגי קהל האוהדים של מועדון הכדורגל הפועל "מבנה" פתח תקווה הגיעו הבוקר (שלישי) למתחם האימונים סירקין, במטרה להביע את הערכתם כלפי השחקנים הזרים של הקבוצה.
מטרת המפגש הייתה להוקיר תודה אמיתית לשחקנים הזרים, אשר בחרו להישאר עם הקבוצה גם במהלך התקופה הלא פשוטה שעוברת על המדינה ועל אוהדי הספורט בפרט. במהלך המפגש, העניקו האוהדים לשחקנים מגני הוקרה לשם הבעת ההערכה, יחד עם שוברים שנרכשו במיוחד על ידי קהל האוהדים.
במועדון התרגשו מהמחווה וציינו כי הירתמות האוהדים ותמיכתם אינה מובנת מאליה, תוך שהם מסמלים את האירוע במסר המאחד לפיו "משפחה היא לא רק על המגרש".


להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.