עיריית פתח תקווה נערכת לחג הפסח ומפרסמת הנחיות חדשות במטרה לשמור על ניקיון העיר. במסגרת המאמצים המשותפים, יחולו שינויים במועדי הוצאת גזם וגרוטאות ברחבי העיר לקראת ובמהלך ימי החג.
על פי הנחיות העירייה, החל מיום ראשון, ה-29 במרץ 2026, יחול איסור מוחלט על הוצאת גזם וגרוטאות למרחב הציבורי.
אלו הם המועדים המעודכנים בהם תתאפשר הוצאת פסולת מסוג זה:
- יום חמישי, 02/04/2026 (צאת חג ראשון): תותר הוצאת גזם וגרוטאות בשעות הערב, בהתאם לימי ההוצאה הקבועים בשכונות השונות.
- ימי חול המועד: ניתן יהיה להוציא גזם וגרוטאות רק בתאריכים 05-06/04/2026 (ימים ראשון ושני), בכפוף לימי ההוצאה הקבועים.
החזרה לשגרה מלאה של איסוף הגזם תתבצע עם צאת החג השני ביום רביעי, בהתאם ללוחות הזמנים השוטפים של העירייה.
בעיריית פתח תקווה קוראים לכלל התושבים לפעול בהתאם להנחיות ולשתף פעולה על מנת להבטיח עיר נקייה ונעימה גם במהלך ימי החג.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.