בעקבות פניית עיריית פתח תקווה, חברת נתיבי ישראל ממשיכה בימים אלו בביצוע תיקונים זמניים וטיפול בליקויים אשר נוצרו כתוצאה מהעבודות לשדרוג כביש 40.
על פי התכנון ועיריית פתח תקווה, בהמשך יונח אספלט חדש באזורים בהם מתבצעות העבודות, וזאת בדומה למקטעים אחרים של הכביש שכבר חודשו, בקטע שבין צומת שעריה לצומת סגולה.
ראש העיר, רמי גרינברג, ציין כי העירייה ממשיכה לפעול מול חברת נתיבי ישראל באופן שוטף, על מנת להבטיח שהעבודות בשטח יתקדמו בזריזות וביעילות לטובת כלל משתמשי הדרך.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.