עיריית פתח תקווה ממשיכה לקיים פעילויות הפגה באולמות הספורט ברחבי העיר, במטרה לאפשר לילדים מרחב בטוח, נעים ומלא באנרגיה חיובית. הפעילויות, אשר נערכות בימים ראשון ושני (5-6 באפריל), כוללות בין היתר מתקנים מתנפחים, פעילויות אקטיביות ומתחמי משחק חווייתיים.
מהעירייה נמסר כי הפעילויות מיועדות להעניק לילדים רגעים של שחרור, שמחה והנאה, ומשלבות בתוכן משחקים, פעילות גופנית והזדמנות חברתית להיות יחד, לצחוק ולהתאוורר. לדברי הגורמים המארגנים, קיומן של יוזמות אלו נובע מההבנה שבימים מורכבים חשוב במיוחד להמשיך ולספק מסגרות תומכות, המאפשרות גם לילדים וגם להוריהם מעט שקט וזמן לנשימה.
כמו כן, בעיריית פתח תקווה מבקשים להדגיש כי ימשיכו לעמוד לרשות התושבים, להפעיל מסגרות עירוניות שונות, ללוות ולסייע ככל הנדרש בכל מקום שבו ייווצר צורך.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.